"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Sale-A-Bration....nog 1 nachtje slapen...

Pagina's

5 januari 2015

Stampin' Up! Sale-A-Bration....nog 1 nachtje slapen...

www.carooskaartjes.blogspot.nl

Het gaat al opschieten, nog maar 1 nachtje slapen en dan is het eindelijk zover!
SALE-A-Bration tijd!!
Tijdens SALE-A-Bration kun je GRATIS Stampin' Up! producten uitzoeken bij iedere besteding van €60,00.


De producten die je kunt kiezen staan in de zogeheten SALE-A-Bration folder.
Er staan veel erg gave producten in, die SUper mooi met elkaar combineren, zoals je van Stampin' Up! gewend bent.
Het leuke is dat je jouw favorieten bij elkaar kunt sparen, want SALE-A-Bration duurt maar liefst 3 maanden! 
Van 6 januari (morgen) tot en met 31 maart is het compleet feest!

En om het feest nog leuker te maken komt morgen ook nog eens de gloednieuwe Lente/Zomer catalogus van Stampin' Up! uit.
En oh, oh, oh...wat staat er weer een hoop leuks in!!
Ik ben in lange tijd niet zo enthousiast geweest kan ik je wel vertellen.

Voor vandaag heb ik 2 kaartjes gemaakt met een product uit de nieuwe Lente/Zomer catalogus, de Painted Petals stempelset.
Wat een prachtige set om een aquarellook mee te maken!

www.carooskaartjes.blogspot.nl

www.carooskaartjes.blogspot.nl

Uit de bovenste laag van het kaartje heb ik eerst een cirkel geponst met de 2,5" circle pons.
Daarna heb ik voor de allereerste keer mijn Texture Boutique gebruikt om dit te embossen met de Modern Mosaic embossing mal. 
Wat gaat dat makkelijk in dat ding zeg!
Eerst dacht ik, weer een apparaat erbij, daar begin ik niet aan hoor! 
Maar ik ben toch overstag gegaan en ik heb er zeker geen spijt van.
Ideaal om even snel te embossen.

Op de onderste kaart heb ik nog een andere nieuwe stempelset gebruikt. Een tweede sneakje.
En deze set staat nu al hoog in mijn favorieten lijstje. Het is de set Butterfly Basics.
Zie je die honingraad stempel....oehoe....gaaaf!
Deze stempelset Butterfly Basics coördineert met een nieuwe set vlinderstansen.
Je begrijpt het al.....ook deze is hier nu al favoriet!
Tsja, vlinders he....



Nog 1 nachtje slapen en dan mogen we EINDELIJK ook de binnenkant van de folders laten zien en de linkjes naar de online catalogus op onze blogs zetten.
Kijken jullie er ook zo naar uit?



A.s. zaterdag heb ik mijn allereerste Stampin' Up! SALE-A-Bration feestje.
Er is nog 1 plaatsje vrij!
Heb je zin om tussen 10.00 -12.00 uur aan te schuiven om nieuwe producten te bekijken, inspiratie op te doen met mooie voorbeelden en zelf aan de slag te gaan met al dat nieuwe leuks?
Schuif dan gezellig aan! 
Kosten bedragen €5,00 en het is gratis bij een bestelling.
Stuur me wel even van te voren een mailtje: carooskaartjes@hotmail.nl



Vandaag is ook de laatste dag dat je je op kunt geven voor de kalenderworkshop op 16 januari a.s.
Met deze prachtige zelfgemaakte kalender vergeet je vast nooit meer een verjaardag!


Kom gezellig op vrijdag 16 januari a.s. de verjaardagskalender maken!
Van 20.00 - 22.00/22.30 uur gaan we samen aan de slag met de 
Perpetual Birthday Calendar Project Kit uit de nieuwe 
Lente/Zomer catalogus (pg. 17).
Iedereen krijg een eigen kit om mee te werken.
De bijbehorende stempelset kun je van mij gebruiken.

Kosten: €25,00 
Dit is inclusief kit, koffie/thee, lekkers en overig materiaal gebruik.
Deze workshop wordt gehouden in Wateringen.

Lijkt het je wat? Geef je dan voor 6 januari a.s. op via:carooskaartjes@hotmail.nl
Dit in verband met het bestellen van de kits.




Oja, ik zou het bijna vergeten, maar ook voor You Can Create It! is het vandaag de laatste dag om je op te geven om mee te spelen voor Januari.
Er zijn al lekker veel enthousiaste aanmeldingen. Twijfel je nog? Doe gezellig mee!
Je vindt het vast hartstikke leuk!



Voor nu een nachtje goed slapen en dan begint de SALE-A-Bration bij Stampin' Up! 




Tot Stempels!

Photobucket

3 opmerkingen:

Eveline zei

Wat een mooie kaartjes.
Eveline.

GerJanne zei

Prachtige kaartjes en je schrijft echt super enthousiast!
Groetjes,
GerJanne

Anne-Marie zei

Prachtige kaartjes, ik voel weer een 'kees-momentje' opkomen ;)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: