"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! - Wat een gezellige dag!

Pagina's

9 maart 2015

Stampin' Up! - Wat een gezellige dag!


Afgelopen zaterdag kwam ik met een aantal teamleden bijeen in Nieuwegein, om een gezellige dag met elkaar creatief bezig te zijn.

Als eerste gingen we aan de slag met de shoebox swap, die iedereen had voorbereid. 
Een shoebox swap gaat als volgt; iedereen maakt 1 kaart en stopt deze in een envelop. De materialen om deze kaart te maken stop je in een schoenendoos (of een andere doos) + de kaart in de envelop.

Deze doos geef je aan iemand anders en zij gaat aan de slag met de materialen die in jouw doos zitten. Aan het eind maak je de envelop open en vergelijk je de creaties met elkaar. Waarschijnlijk zullen ze niet helemaal hetzelfde zijn!


Ik had de eer om mijn shoeboxswap met Damir, Stampin' Up! manager van de Nederlandse markt, te delen en om hem te laten zien hoe leuk en makkelijk het is om zelf een kaartje te maken.



Vol trots showt hij zijn eigen gemaakte creatie.


Dit was de shoeboxswap die we van Henrike hadden gekregen. Zoals je ziet is de uitkomst inderdaad niet hetzelfde. Het is leuk om te zien dat je met dezelfde materialen toch een hele andere uitkomst krijgt. Zo hebben wij bijvoorbeeld de andere kant van het design papier gebruikt.





Iedereen had iets meegenomen voor de snacktafel. Er waren genoeg lekkernijen om een heel weeshuis mee te voeden. We kwamen dus niets tekort.


De cakepops van Hilde waren te leuk en lekker! En roze!!

Ook heeft iedereen een bijdrage van 3 kaarten of andere projecten voor de inspiratietafel meegenomen. Hier is een collage van een aantal voorbeelden van deze inspiratietafel.



Iedereen heeft zoals je kunt lezen een bijdrage geleverd aan deze dag en werd het echt een teamdag!





Bij de workshop van Jenni had ik ervaren dat de aankleding er toch wel degelijk toe deed, dus voor wat extra gezelligheid heb ik nog een leuke banner gemaakt en een tafeldecoratie voor op de tafel.


Sandra had voor ons een WOW make and take voorbereid met de partial die cutting techniek (gedeeltelijk uitsnijden met stansen).


We hebben deze super vrolijke kaart gemaakt.



Hiervoor moest er hard gewerkt worden met de bigshot. Gelukkig hadden we er een paar staan op het bigshot station, zodat we niet al te lang hoefden te wachten op elkaar.

Dit alles maakte wel hongerig...het was lunchtijd!



We konden even heerlijk in een andere ruimte genieten van een geserveerde lunch. 
Even ontspannen eten en lekker kletsen.



Na de lunch was er eerst een klein vragenvuur voor Damir en daarna hield Eveline een kleine presentatie over Project Life. En wat vertelde ze daar leuk en enthousiast over! Ik heb er meteen weer helemaal zin in gekregen.




Hoogtijd voor WOW make and take nummer 2, gepresenteerd door Nina.
Nina had een super leuke kaart met een watercolor techniek voorbereid.


Ze had 4 verschillende voorbeelden gemaakt, met dezelfde uitgangsbasis.
Het was een fleurig geheel. Ik vond het erg leuk om 1 van deze kaartjes te maken.




Er werd door iedereen heel hard gewerkt....



Natuurlijk mocht een teamfie (teamselfie) niet ontbreken en hebben we meteen mijn nieuwe selfiestick uitgeprobeerd. Deze had ik van Helene gekregen. Oh, oh, wat hadden we een lol!



Helene had ook haar feestvarken meegenomen, want ze was jarig! Wat bijzonder dat wij met haar samen haar verjaardag mochten vieren. Het was dan ook 1 feestje de hele dag lang!



Als laatste project van de dag hebben we onderleiding van onze scrapexpert Angelique een leuke layout gemaakt. Ik was echt helemaal vergeten hoe leuk het is om te scrappen. Ongeveer 13 jaar geleden is het bij mij allemaal begonnen met scrappen en later ben ik overgestapt naar het stempelen en de kaartjes. En nu ben ik het scrappen helemaal aan het herontdekken. En daarbij kan ik nu ook mijn stempeltjes gebruiken. Hoe leuk?!







Al met al was het een dag met een gouden randje. Wat heerlijk om zo lekker met elkaar bezig te zijn!


Speciaal voor deze dag had ik voor iedereen een goodie bag gemaakt met daarin een blokje All Abloom designer series paper stack en Basic rhinestones, welke meteen gebruikt konden worden op de projecten die gemaakt zijn. Wat over was, mocht natuurlijk mee naar huis genomen worden!


Als afsluiter van een zeer geslaagde dag ben ik nog met een aantal vriendinnen even heerlijk uiteten geweest.

Wat een topdag! Ik wil graag Sandra, Angelique, Nina bedanken voor de leuke projecten die ze voor ons hebben voorbereid. Eveline bedankt voor je leuke Project Life presentatie! En Ilse hartstikke bedankt voor het organiseren van deze super locatie en al je hand en span diensten!

Ik hoop, dat iedereen die geweest is heeft genoten!
Op naar de volgende, maar eerst even bijkomen...

Deze week helaas geen Stamping and Blogging op woensdag, want ik moet deze week 3 dagen overwerken. 
A.s. vrijdag doe ik mee aan een bloghop, dus kunnen jullie weer een leuke blogpost verwachten.

Tot Stempels!

Photobucket

6 opmerkingen:

lovely things zei

Ik zit nog steeds na te genieten, zeker als ik de foto's zo weer langs zie komen :-) Dank je wel voor de SUper gezellige verjaardag/teamdag!

OEHOE!!

xxx

Eveline zei

Het was onwijs gezellig.
Eveline.

Unknown zei

De gezelligheid straalt er van af. Leuk verslag, zo kunnen wij ook meegenieten.

Erna Logtenberg zei

leuk om te lezen! jullie hebben het super gezellig gehad! Xx

Hilde Suykerbuyk zei

Het was geweldig Caroline je bent een toppertje!!
Ik ben blij dat ik in dit SU team terecht ben gekomen! Het is als een tweede thuis zo warm voelt het!
Liefs Hilde.

Hillie zei

Wat ziet het er super uit! Wat een enthousiasme spat er van de foto's af. Leuk om het zo te kunnen zien!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: