"/""" Caro's Kaartjes: Stempelset in de hoofdrol - Timeless Textures

Pagina's

13 april 2016

Stempelset in de hoofdrol - Timeless Textures


Hoi hoi,
Vandaag is het weer tijd voor de Stempelset in de hoofdrol, wat ik op woensdag en vrijdag samen doe met Hélène

Deze keer staat de Timeless Textures stempelset in de hoofdrol.

Timeless textures stempelset

Een zeer diverse stempelset en een hele fijne aanvulling op de Gorgeous Grunge stempelset, welke jullie vast al kennen. Beide stempelsets zijn enorm fijn om te combineren met andere stempels, maar ook hartstikke leuk om achtergronden mee te maken voor je kaartjes en scrapbookprojecten.

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl; www.carooskaartjes.blogspot.com

Voor vandaag heb ik een muslin zakje bestempeld met Tip Top Taupe bruine inkt van ©Stampin' Up!
Zo heb ik een eigen gemaakte Timeless Textures print gemaakt op het zakje.

Aan het zakje heb ik een label gemaakt met de decorative label pons en een metallic foil doily in goudkleur.

Hierop heb ik een tekstje geplakt uit de Homemade for you stempelset, welke ik heb uitgeponst met de hexagon pons. Weer eens wat anders dan een rondje of een labeltje. 

Om het e.e.a. af te stijlen heb ik nog een klein bloemetje geponst in watermelon wonder en dit op het label geplakt.

Zo heb je toch een enig zakje om iemand een klein cadeautje te geven of om geld in te geven bij een verjaardag?

Speciaal voor de Art Specially Beurs heb ik een pakketje met verpakkingen samengesteld. 
Leuk om exclusieve cadeauverpakkingen mee te maken en deze zelf verder aan te kleden! 
Ik heb nog een aantal van deze pakketjes over. 
Een pakketje kost €8 excl. verzendkosten. 
Mocht interesse hebben mail me gerust; carooskaartjes@hotmail.nl OP=OP!!

Tot Stempels!


Photobucket

Alle gebruikte materialen voor dit project zijn te bestellen via
Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl

Mini Muslin Bags 132180
Timeless Textures Clear-Mount Stamp Set 140517
Homemade For You Clear-Mount Stamp  139444
Metallic Foil Doilies 138392
Itty Bitty Accents Punch Pack 133787
Hexagon Punch 130919

Decorative Label Punch 12090
Gold Fancy Designer Vellum Foil 133363
Watermelon Wonder A4 Cardstock 138341

1 opmerking:

Dena Rekow zei

This is absolutely gorgeous! I love how you made the bag--I love the Timeless Textures Set--and you have made several beautiful things! So glad I stopped by, Caro!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: