"/""" Caro's Kaartjes: Vakantie / STAMP - A - STACK

Pagina's

13 augustus 2013

Vakantie / STAMP - A - STACK

Zo wat is de vakantie voorbij gevlogen zeg... 
Ik heb genoten van een periode zonder internet, want we zijn onverwachts toch nog 2 weken weg geweest met de sleurhut.
We zijn in Assen beland op een leuke camping waar veel te doen was. Geheel in een spontane actie gingen de buurtjes ook mee. Helemaal gezellig met de buurmeiden. Aangezien ik thuis allemaal mannen heb vond ik het wel heel gezellig om niet meer zo in de minderheid te zijn.
Na ongeveer 1,5 week even lekker niets te hebben gedaan op freubelgebied, begon het toch weer te kriebelen. En ik had ook wat spulletjes (lees 2 planken vol!) knutselspulletjes meegenomen (Hoe bedoel je verslaafd??!!).
Op een avond had ik opeens de geest en heb zomaar 2 kaartjes zitten maken. Ik was helemaal in de sterren! 
Die vind ik toch zoooo leuk!!!


Maar ook van de Dictionary achtergrondstempel ben ik echt fan.
Wat een multi combineerbare stempel is dat! 
Buurmeisje Tess (6) zag mijn kaartjes en vond ze ook zo leuk, dat zij ook wel zo'n kaartje wilde maken. Zodoende hebben we samen een date gemaakt om een kaartje te maken voor de volgende avond. Helemaal leuk vond ze het! Kijk haar nu trots met haar kaartje zitten (zie foto hieronder). Hij is bestemd voor haar vriend Tijs, die al langere tijd haar verkering is. Te schattig toch?!


Dank je wel Tess voor de gezellige avond!
Ik had de smaak inmiddels te pakken en heb ook deze 2 nog gemaakt met de sterren van de set Simply Stars. Een leuke set die multifunctioneel is met een aangenaam prijsje! Deze set is leuk voor verjaardagskaarten voor zowel jongens als meisjes, maar zeker ook voor volwassenen. Ook kerstkaarten zijn zeer wel mogelijk met deze set. De set is verkrijgbaar in clearmount voor €13,95 en op hout voor €16,95. Kortom, een superleuk setje voor een leuk prijsje!


Tijdens het maken van deze kaarten, bedacht ik dat deze kaartjes wel leuk zouden zijn voor een STAMP - A -STACK.
Wat is dat een STAMP - A - STACK?
Het idee van een Stamp-A-Stack is dat je een aantal kaarten in meervoud gaat maken, zodat je met een stapeltje (a stack) kaarten thuis komt.

Op vrijdag 20 september a.s. hou ik bij mij thuis (in Wateringen) een STAMP - A - STACK, waarbij je deze kaartjes kunt maken in tweevoud. 
Je kunt je hiervoor opgeven tot uiterlijk 6 september a.s.

Hieronder schrijf ik meer info over deze STAMP - A - STACK:

Tijdens deze Stamp - A - Stack gaan we 2 x 4 kaarten maken met de set Simply Stars en de Dictionary achtergrondstempel.
De Stamp - A - Stack begint om 20.00 uur en duurt tot 22.30/23.00 uur

Kosten van diverse opties
STAMP-A-STACK CLASS €17,50
STAMP-A-STACK CLASS + Simply Stars stempelset (clear): €28,95
STAMP-A-STACK CLASS + Simply Stars stempelset (wood): €31,95
STAMP-A-STACK CLASS + Dictionary achtergrondstempel (clear): €32,95
STAMP-A-STACK CLASS + Dictionary achtergrondstempel (wood): €36,95
(let op: wanneer je een combinatie van een class met stempel kiest heb je dus een extra voordeel van €2,50!)

Plaats je tijdens de STAMP-A-STACK class een bestelling van minimaal €25,00 krijg je een korting op de class van €10,00. Op deze manier heb je dus 8 kaarten voor slechts €7,50!!


De STAMP-A-STACK class dient vooraf te worden betaald.

Opgeven kan vanaf nu via: carooskaartjes@hotmail.nl 
                                      o.v.v. STAMP-A-STACK 20 SEPT

De inschrijving voor de STAMP - A - STACK sluit op: 
vrijdag 6 september a.s.
Zorg ervoor dat je een plaatsje hebt en reserveer nu door {hier} te klikken!

Ik hoop dat jullie ook een leuke zomer hebben! 
Tot dusver niet te klagen over het weer. 
Verder valt er nog een boel nieuws te melden! 
Don't worry, ik zal het in fases doen, zodat jullie niet overspoeld worden. Stiekem doe ik dat ook, omdat ik deze week nog wat vakantie hou!

Tot Stempels!

Photobucket

9 opmerkingen:

Miranda V zei

Whieeeee... ik ben DOL op sterren! En op tekst-achtergronden. Oftewel: vind je kaarten helemaal te gek!

Eveline zei

Hoi Caro, gezellig dat je weer in blogland bent en heel fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Dit is inderdaad een leuke stempelset, de sterren, maar ook de dictionary. Die laatste heb ik net besteld. Die sterren de volgende keer maar.
Groetjes, Eveline.

Anne-Marie zei

Ha Caro, enige stempel, de dictionary heb ik, jippie, maar nu moet ik de sterren natuurlijk ook ;)

Cornelie zei

She's BACK!!! Hoi!!!!! Gezellig om weer wat van je te horen, en wat heerlijk dat je er even tussen uit bent geweest! je kaarten zijn top! De sterren ook, enne die dictionary is idd heel gaaf!
Hoop je snel weer te spreken/zien, dus tot gauw!!

Maartje zei

Gaaf joh, je sterren! :)

Judith zei

Ooooh, gaaaaf! Ik ben fan van sterren en vind jouw kaartjes super! Dank je wel ook voor de inspiratie.
Wat leuk dat je een paar dagen met je gezin hebt genoten van de vakantie op een camping.
Welcome home (-:

Holly Saveur zei

super leuke ster kaarten!

Nadine zei

Ze is weer terug EN HOE!!!! Wat een info, pffff hihi. Leuke kaartjes heb je gemaakt met die toffe sterren. En heel goed geschikt voor massa productie. Veel plezier met je stack!

Henriët zei

Zooooo mooi!! Ik kan eigenlijk niet kiezen welke ik de mooiste vind. Beide kleurcombinaties vind ik top!
En leuk dat je buurmeisje ook zo lekker aan de knutsel is geweest.
Groetjes van Henriët

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: