"/""" Caro's Kaartjes: Sending you Joy!

Pagina's

26 december 2014

Sending you Joy!


Deze kerst heb ik de teamgenootjes uit mijn eerste level verrast met een kleinigheidje in plaats van een kerstkaartje.
Het zakje heb ik gemaakt met een gloednieuwe stans van Stampin' Up!
Deze Mini Treat Bag Thinlits stans staat in de nieuwe Lente/Zomercatalogus en daar staat weer SUper veel leuks in!
O.a. dus dit leuke zakje om zelf te maken.
Het leuke is dat je hiermee heel snel een kleine verpakking kan maken in iedere kleur naar jouw eigen idee. 
En bij die stans zitten nog meer leuke stansjes zoals het tekstje for you en ook nog wat leuke banners.


Issie niet schattig?
Ik had Bas opdracht gegeven om iets te zoeken om in het zakje te kunnen stoppen en hij kwam thuis met deze Droste cookies. 
Deze had ik nog nooit gezien, maar ze passen wel perfect in het zakje.
Ze zijn ook leuk als begeleider als je iemand een cadeaukaart of geld voor een verjaardag wilt geven.

Deze stans is vanaf 6 januari a.s. verkrijgbaar en staat zoals gezegd in de Lente/Zomer catalogus.
Mocht je tegen de verzendkosten de Lente/Zomer catalogus + de Sale-A-Bration folder willen ontvangen? 
Stuur me dan even een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl, want na de kerstdagen ga ik hiermee aan de slag.
Je kunt deze natuurlijk ook afhalen als je in de buurt woont, maar laat dan wel even weten wanneer je langs komt.

Zo, en dan ga ik nu weer verder uitbuiken van het kerstdiner van gisteravond.

Ik wens jullie nog een hele gezellige 2e kerstdag toe!

Tot Stempels!


Photobucket

5 opmerkingen:

Susie Wusie zei

Ohh die zijn echt super gaaf!!!

Marjan zei

Een hele goede keuze van Bas !!! Dat Droste cookie is heeeerlijk.

Miranda V zei

Oooh, die zakjes zijn leuk zeg! De basis alleen al, maar je hebt ze natuurlijk ook weer erg leuk versierd!

Unknown zei

Super leuke zakje. Dat grosgrain ribbon maakt het helemaal af.

Michelle Last zei

How lucky I am to have received this beautiful package in the post today! Thank you so so much, it is just beautiful, I am too afraid to break it open and get the chocolate out! Thanks for thinking of me at Christmas time, I love it! x

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: