"/""" Caro's Kaartjes: Nieuwjaars BLOGCANDY - Stampin' Up! Promotie cadeautje voor Eveline

Pagina's

1 januari 2015

Nieuwjaars BLOGCANDY - Stampin' Up! Promotie cadeautje voor Eveline

Zijn jullie al bij gekomen van al die knallen en oliebollen?
Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond, gezellig en creatief 2015 toe!

Om het jaar goed te beginnen heb ik meteen een leuke 
Nieuwjaars BLOGCANDAY weg te geven! 
De FOUR FEATHERS bundle ga ik verloten onder mijn volgers.


Wat moet je doen om kans te maken op deze bundle?
Laat een gezellige reactie achter hoe lang jij mijn blog al volgt en wat jouw favoriete blogpost tot nu toe was.
Plaats het volgende plaatje in de zijbalk van je blog (wanneer je een blog hebt) en link mijn blog hieraan.


Ook facebook volgers maken kans op deze bundle door het bericht te liken en te delen.
Doe je beide, maak je dubbel zoveel kans! 

De winnaar zal ik bekend maken in mijn blogpost van 10 januari a.s.


Vanaf nu we gaan we aftellen tot de Sale-A-Bration gaat beginnen op 
6 januai a.s.
In deze periode krijg je bij iedere bestelling van €60 een GRATIS Stampin' Up! product naar keuze uit de speciale Sale-A-Bration folder.
Bestel je voor € 120, dan mag je 2 GRATIS producten uit deze folder uitzoeken enz. 


Het leuke is, dat tegelijk met de start van SALE-A-Bration de nieuwe Lente/Zomer catalogus uitkomt!
Een hoop SUper leuke nieuwe producten om uit te kiezen!

www.carooskaartjes.blogspot.nl

Wat is het een feestje om met nieuwe materialen uit de Lente/zomercatalogus te mogen werken!
En zeker als je dat voor 1 van je Stampin' Up! vriendinnen mag doen!
Pas heeft Eveline haar E-team uitgebreid en hiermee is zij gepromoveerd naar de zilveren regionen.
Dat vroeg natuurlijk om een creatie met zilver.
Omdat we ook in het Pinkies team zitten heb ik er een touch Pink bijgevoegd.
Het is helaas op de foto niet zo goed te zien, maar ik heb de prachtige achtergrondstempel Something Lacy met zilveren Encore inkt gestempeld en daarna geembosst met Iridescent Ice Embossing poeder om het geheel nog een beetje meer glitter te geven ter onderstreping van de feestelijkheid.


www.carooskaartjes.blogspot.nl

De tekststempeltjes komen uit een stempelset die in de SALE-A-Bration folder staat. 
Dit is dus een van de Stampin' Up! producten, die je GRATIS kunt ontvangen bij je besteling van €60.
Dat is toch helemaal te leuk?

Vanaf vandaag tot 6 januari a.s laat ik jullie iedere dag een voorproefje zien van nieuwe producten uit zowel de SALE-A-Bration folder als de nieuwe Lente/Zomer catalogus.
Laat het aftellen maar beginnen...

Natuurlijk zijn er deze week ook weer WEEKLY DEALS! 
Je ziet ze in het overzichtje hieronder.
Wanneer je interesse hebt kun je de Weekly Deal van jou keuze aanklikken en je wordt meteen doorgeschakeld naar mijn webwinkeltje. Hierin kun je echter alleen betalen met een credit card. Maar je kunt natuurlijk ook even een mailtje sturen, dan kan ik het voor je bestellen (standaardverzendkosten zijn €5,95).

Built for Free Using: My Stampin Blog


Tot 5 januari kun je je ook nog opgeven voor YOU CAN CREATE IT!
We hebben al heel wat enthousiaste aanmeldingen binnen! LEUK!!
Doe jij ook mee?
Je kunt er {HIER} alles over lezen.
Meer informatie volgt snel als wij van onze Duitse collaga's hebben gehoord. 

Tot Stempels!

Photobucket

7 opmerkingen:

Annemieke zei

Wat een leuke Candy! Die veren stonden al op mijn verlanglijstje, dus winnen zou erg leuk zijn. Sinds vandaag volg ik je blog dus dit is gelijk mijn favoriete blogpost van jou. ;-) En natuurlijk heb ik gelijk even deze post op mijn blog gelinkt!

Susie Wusie zei

Hai Caro,

Ik volg nu zo ongeveer een of twee jaar jou blog. En facebook...tja dat zal iets korter dan een jaar zijn dat ik je daar volg. En ik moet zeggen.....heel handig dat op facebook ook je blogposts voorbij komen. Facebook kijk ik namelijk elke dag wel even, en blogs zit ik wat minder op, en op deze manier wordt ik direct naar je blog doorgelinkt dus hoef ik niks meer te missen! Ben door Dieke in aanraking gekomen met Stampin Up en met jou als demonstratrice, en ik moet zeggen....ik ben echt verkocht!! Zulke fijne spullen.
Maarja...favourite blogpost...hmm....das een lastige vraag....Maar als ik dan iets moet kiezen....dan ga ik voor de blogposts waarin je weer een nieuw filmpje plaatst. Erg leuk de filmpjes die je gemaakt hebt! Vooral het filmpje van de Envelope Punch Board Card!! Toppertje!
Ik hoop dat je hier ook in 2015 mee door zult gaan, met het maken van deze filmpjes!
En ik kijk nu al uit naar You Can Create It.

Liefs Suus

Mariƫtte zei

Hoe lang ik je volg.....mmmmmm........geen flauw idee. Ik geniet van je creaties en lees graag je blogs. Graag waag ik een kansje voor het winnen van die gave verenstans.
Groetjes Mariƫtte

Liesbeth zei

Hi Caro,

Ik volg je ongeveer een paar maanden. Mijn favoriete post tot nu toe is - you can create it omdat ik twijfel en dan steeds weer ga lezen :)

Groetjes Liesbeth

Miranda V zei

Hoi Caroline, wat een feestelijke post is dit! Ik waag met alle plezier een gokje om deze mooie set te winnen. Veren stempels/stansen staan al een hele tijd op mijn wishlist, deze set met verschillende soorten veren en groottes is dus ideaal! Veren vind ik vooral erg mooi en bruikbaar op 'sterkte' kaarten, maar jij hebt al meerder voorbeelden laten zien waarmee je ze ook voor heel andere gelegenheden kunt gebruiken. Ik weet niet precies vanaf wanneer ik volger van jou ben, als het goed is vanaf eind 2013 (ik heb even terug gekeken en vanaf toen herkende ik je kaarten). Een favorietje uitzoeken is dan best een uitdaging, omdat je veel kleurencombinaties gebruikt die ik mooi vind maar ook omdat sterren (I loooove them!) regelmatig terugkomen. Toch heb ik er eentje zonder sterren uitgekozen, namelijk deze: http://carooskaartjes.blogspot.nl/2013/09/sweet-essentials.html Naast je 'gewone' kaarten, vind ik je speciale projecten altijd extra leuk om te bekijken. Ik vind babykaarten het allerleukste om te maken en een speciaal project is dan helemaal gaaf om nieuwe ouders blij mee te maken. Dit voorbeeld inspireert en ga ik zeker nog eens liften! Groetjes, Miranda

Miranda V zei

Ps. De foto met een linkje naar jouw blog staat nu ook op mijn pagina. :)

GerJanne zei

Hoi Caro,
geen idee of ik wel mee mag doen, maar ik volg je precies vanaf 1 januari. Alleen had ik dit bericht toen niet gelezen omdat ik bij je op bezoek kwam vanwege de 'I can create it'. Nu ik weer bij je op bezoek ben zag ik dat ik je wel volgde maar me nog niet als volger had aangemeld (ook dat kan bij Blogger).
De veren zijn heel gaaf. Met mijn verjaardag kreeg ik van Mariken een kaart met de veren erop. Zou ze best willen winnen...
Groetjes,
GerJanne

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: