"/""" Caro's Kaartjes: You Can Create It #6 juni 2015

Pagina's

1 juli 2015

You Can Create It #6 juni 2015


Wat vliegt de tijd toch snel voorbij! Het is alweer de eerste in de maand van juli en dat betekent dat het tijd is om de creaties van het verrassingspakketje van deze maand te showen. 



Het was deze maand een heuse uitdaging met 3 banners in het pakketje. Inge en ik vonden het zelf ook best een bevalling deze keer. De pakketjes worden namelijk samengesteld door onze Duitse collega's Heike en Anja, zodat er in alle deelnemende landen van You Can Create It International met dezelfde producten gewerkt wordt. Voor ons is het dus net als voor jullie een uitdaging, zelfs als we van te voren al weten welke materialen gebruikt worden.

Maar ik moet zeggen er is weer een hoop creativiteit ontsproten! En iedereen heeft erg zijn best gedaan om er echt iets leuks van te maken. Waarvoor dank! Want zonder jullie hebben wij geen leuke showcase.


Made by Caro juni 2015, Carooskaartjes

Gelukkig mag je bij deze uitdaging ook zelf materiaal toevoegen en daarom heb ik deze keer gekozen om voor een Project Life layout te gaan. Het is een 6x8 pagina geworden bestempelt met de Birthday Blossoms stempeltjes. De watermelon wonder bloemen heb ik op aquarelpapier gestempeld en met mijn waterpen ingekleurd. Heerlijk rustgevend werkje. De banners heb ik bovenaan de pagina verwerkt als extra accent en onderaan heb ik nog een stukje van het overgebleven cardstock gebruikt wat uitgekotst was om nog een accent aan te brengen. Op het stukje vellum heb ik met white embossingpoeder een tekstje geembosst. Dit geeft altijd een erg leuk effect vind ik.
Natuurlijk moet je op het witte vlak nog wel een foto bedenken. ;-)
Sinds kort ben ik weer wat aan het experimenteren met scrapbooken. Een oude vergeten hobby die ik nu weer wat aan het herontdekken ben. Erg leuk, zeker nu je het zo mooi kunt combineren met die mooie vakken pagina's waarin je in een handomdraai een leuke pagina hebt gemaakt voor je foto album.


Inge heeft ook deze keer weer een bjoetie van een kaart gemaakt, maar ik had ook niet anders van haar verwacht. Erg lek zoals de 2 stempels van de stempelset I think you're great elkaar zo aanvullen met een achtergrond gemaakt met een stempel uit dezelfde set.

Alle deelnemers hebben zich deze maand werkelijk in het zweet gewerkt, maar wat een gave creaties zijn er weer gemaakt. Kijk zelf maar...


vlnr: Ingeborg Renzen, Suus van Zeijl, Annette Koolmees


vlnr: Dagmar Verveer,  Ingrid Heijnen, Ria Hengeveld


Maar liefst 3 creaties gemaakt door Connie Schouten


Van boven naar onder: Lian Gerrits, Iris van Hagen, Elly Vitullo


Vlnr: Wilma de Korte, Nelly Groenenberg, Wendy Pouwels




Links boven: Ina de Graaff-Horsten
Rechts boven: Karla Meulenbelt


Links boven: Ellen Schuemie
Rechts: Ingrid Ottens


Links en rechtsboven: Sylvia Ploeg
Rechts onder: Mary Couwenberg


Vlnr: Diana van Halm, Marjan en Ella Schippers, Wendy Pouwels



And last but not least een kaart van Jannie van Beelen
Zij maakte deze leuke poesjes van de tags.
Zijn het geen schatjes?!


Zo dit was het weer voor deze keer! Wat een leuke creaties weer he?! 
Ik sta er iedere keer weer verstelt van hoe gevarieerd de inzendingen zijn gemaakt met hetzelfde materiaal.

Heb jij jouw creatie ingezonden en zie jij deze er niet tussen staan? Dan is er helaas iets mis gegaan. Stuur in dat geval nog even een mailtje, zodat wij dit kunnen rectificeren. Het is iedere maand weer een uitdaging om alle creaties netjes op ons blogs te zetten. 

Op het blog van Inge zie je de creaties van het Internationale You Can Create It! design team met linkjes naar de blogs, alwaar je de creaties van de deelnemers in de You Can Create It landen kunt bewonderen.

In juli en augustus zijn Inge en ik even op vakantie voor You Can Create It!
Maar we zien je graag in september weer terug om mee te doen met de verrassingsenvelop.

Tot Stempels!


Photobucket

8 opmerkingen:

Colien zei

Wat een mooie creaties allemaal! Leuk om te zien hoe verschillend de uitwerkingen zijn.
grtz.Colien

Mariken zei

Wat een prachtige creaties weer!! Ik geniet hiervan!!

scrappingtwins zei

wat zijn er weer leuke dingen gemaakt. heb ons blog net snel bijgewerkt. Dat is niet eerder gelukt ivm eerst computer kapot en daarna bijna 2 weken geen internet en telefoon vanwege een kabelbreuk.
straks maar eens lekker gaan rondneuzen bij alle creaties

groetjes de twins

marja kenter zei

Ik vind ze allemaal geweldig vooral ook omdat ik deze keer verstek heb laten gaan. Ik kon er niets mee verzinnen en het pakketje ligt nog steeds op tafel maar nu kan ik er wel iets mee, geinspireerd daar al deze leuke creaties.
Fijne vakantie, als het goed is krijg ik nog 1 pakketje omdat ik een maand later heb ingeschreven.
Kijke er naar uit,
groetjes
Marja

Jannie zei

Wat een variaties!
Erg leuk om te zien wat iedereen met de "geheime" inhoud heeft gemaakt!

Complimenten voor iedereen en TFS!

Cuttlebugs & Hugs
Jannie

Eveline zei

Wat een leuke projecten allemaal. Mijn pakketje ligt nog op mijn werktafel. Tijd zat maar mijn hoofd zit vol met andere zaken.
Eveline.

nanny31 zei

De bien jolies créations, bravoss

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Hele leuke creaties zijn er deze keer weer gemaakt. Ik dacht echt dat ik de enige was die het deze keer een lastige vond, :-) gelukkig waren er meer die er net zo over dachten.
Tot de volgende keer!
Groetjes Ingrid

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: