"/""" Caro's Kaartjes: Herfstgroetjes met Vintage Leaves

Pagina's

22 september 2016

Herfstgroetjes met Vintage Leaves


www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi,

Vandaag is alweer de eerste officiƫle herfstdag en is de zomer officieel voorbij. Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik had het helemaal niet zo in de gaten dat de herfst alweer in aantocht was, nu het de afgelopen periode zulk mooi weer is geweest. Maar toen ik gisteren naar huis fietste zag ik al wel dat de bomen hun blaadjes laten langzaam laten vallen.

Dit inspireerde mij om een paar kaartjes te maken met herfstgroetjes. 
Deze kan ik dan sturen naar mensen, die net als ik wat gevoelig zijn voor deze periode van het jaar.
Even een opstekertje is altijd leuk!

Deze kaartjes zijn gemaakt met de stempelset Vintage Leaves en de bijpassende Leaflets stansen.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik ben lekker bezig geweest met sponsen en inkt. Heerlijk een beetje kliederen tot het gewenste resultaat is bereikt.  Ik hou ervan. Dit leuke geklieder wil ik graag met jullie delen, daarom geef ik op vrijdag 14 oktober a.s. een Herfstworkshop, waarbij je deze kaartjes kunt komen maken. Natuurlijk kan de tekst naar eigen idee worden aangepast. Maar ik vond in dit geval herfstgroetjes wel gezellig. En deze tekst kon ik prima zelf maken met de labeler alphabet stempelset van Stampin' Up!


HERFSTWORKSHOP


Datum: vrijdag 14 oktober 2016
Plaats: Wateringen bij Caro thuis
Tijd: 20.00 -23.00 uur
Prijs: €17,50



Wat kun je verwachten?
Een goed gevuld materiaal pakket met materialen, die je meteen kunt gebruiken om je projecten te maken.



We gaan een leuk doosje met kaartjes maken + een tasje met chocolaatjes.
Aan bod komt een sponstechniek.

Kom jij ook gezellig op 14 oktober a.s.?
Ik kijk ernaar uit.

Opgeven kan tot en met 1 oktober a.s. via carooskaartjes@hotmail.nl


Producten gebruikt om deze kaartjes te maken:

- De volgende verzamelbestelling is op 1 oktober 2016 -
Ik wens jullie allemaal een hele gezellige 1e herfstdag!

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: