"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! aanbiedingen - laatste kans!

Pagina's

28 november 2016

Stampin' Up! aanbiedingen - laatste kans!


Hoi hoi,

Het is wat stil hier aan het front, aangezien het op mijn werk drukker is dan normaal en ik wat meer heb gewerkt. Daarnaast ben ik ook druk met de surprise voor zoonlief. Altijd weer leuk die surprises! Bovendien was er de Mees Kees verkiezing, waarbij Gio's meester 2e van Nederland is geworden. Wat gaaf he?! Nu mocht de hele klas afgelopen weekend naar de nieuwste Mees Kees film. Wat hebben ze het leuk gehad!
Ook begint de Sintstress hier ook lichtelijk toe te slaan. Ken je dat? Gelukkig bestaat er internetshoppen! :)

Maar ik wil jullie het volgende niet onthouden, dus vandaag nog even een "business" postje.

Vandaag is namelijk de laatste dag dat je kunt profiteren van leuke Stampin' Up! aanbiedingen.
Dus zoek je nog een leuk cadeautje voor onder de kerstboom met korting, dan is dit je kans.

Net als vorige week zijn er ook vandaag een paar producten in de dagaanbieding. Hieronder zie je alle aanbiedingen nog even op een rijtje.

Wil je van 1 of meer aanbieding gebruik maken of wil je een andere product van Stampin' Up! bestellen?
Mail me dan voor vanavond 20.00 uur, zodat ik jouw bestelling in orde kan maken.
Je kunt mailen naar carooskaartjes@hotmail.nl
Vandaag moet ik overdag werken, maar ik zal 's avonds de mails beantwoorden.

Hier zijn de dagaanbiedingen van deze week:






Naast de dagaanbiedingen zijn er ook aanbiedingen die van 21 november tot en met 28 november a.s. te bestellen zijn. Let wel op, er zijn ook producten bij die geleverd kunnen worden zolang de voorraad strekt. Zie je dus iets leuks, bestel het dan tijdig, zodat je niet misgrijpt. En....vandaag is dus de allerlaatste dag dat je van deze aanbiedingen gebruik kunt maken!


PRODUCTEN MET 10% KORTING:



PRODUCTEN MET 20% KORTING:



PRODUCTEN MET 30% KORTING:


PRODUCTEN MET 40% KORTING:


Wil je meebestellen?  
Stuur me een mailtje met jouw bestelwensen; carooskaartjes@hotmail.nl

Ik help je graag!

En vergeet niet...iedereen die in november bestelt, maakt kans op de Tin of Cards stempelset!!

Tin of Cards stempelset t.w.v. €21,00


Tot Stempels!

Photobucket
BewarenBewaren

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: