"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Eindejaars uitverkoop!

Pagina's

30 november 2016

Stampin' Up! Eindejaars uitverkoop!


Het jaar loopt naar het einde toe en Stampin' Up! ruimt op!
Daarom start op 1-12-2016 een grote eindejaars uitverkoop 
met kortingen tot 60%:


Vanaf morgenochtend vroeg kun je in de Stampin' Up! webwinkel 
de producten met gereduceerde prijzen bekijken 
en natuurlijk ook bestellen, want OP = OP! 
Klik {hier} om naar de webwinkel te gaan een een kijkje te nemen.

Wil je liever via mij bestellen, dan kan dat natuurlijk ook!
Morgenavond las ik een extra bestelronde in.
Wil je mee bestellen? 
Geef dan jouw bestelwensen voor 19.00 uur door via carooskaartjes@hotmail.nl
Morgenavond zal ik alle mails beantwoorden 
en ga ik mijn best doen om alles zo goed mogelijk te regelen.

Een tip: 
Maak alvast een wensenlijstje met Stampin' Up! producten 
uit de herfst/winter- of uit de jaarcatalogus.
Dan kun je snel checken of er iets van jouw lijstje in de aanbieding is!


Tot Stempels!

Photobucket
BewarenBewarenBewarenBewaren

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: