"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! On Stage - verslagje van een SUper dag met sneakpeaks

Pagina's

11 november 2016

Stampin' Up! On Stage - verslagje van een SUper dag met sneakpeaks


Hoi hoi,

Eindelijk begin ik een beetje te landen van alle belevenissen van afgelopen weekend en heb ik mijn tas van On Stage uitgepakt. 

Wat was het weer een feestje!

Dit Stampin' Up! evenement voor demonstratrices werd gehouden in de Westergasfabriek in Amsterdam. Hierboven zie je de zaal net voordat het evenement begon.


Maar al snel was hij gevuld met super enthousiaste Stampin' Uppers, die niet konden wachten wat de dag allemaal zou brengen.


We hadden er zin in!!


Zo waren er diverse leuke en leerzame presentaties. Hierin werden ook nieuwe producten laten zien, welke in de nieuwe Stampin' Up! lente/zomer catalogus komen te staan. Deze catalogus komt per 4 januari a.s. op de markt. Wil je een exemplaar ontvangen? Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl, want dan kan ik ervoor jou op 1 december ook meteen 1 bestellen. Vanaf 1 december kunnen demonstratrices namelijk deze catalogi bestellen en ook de producten uit deze catalogus voorbestellen om voorbeelden mee te maken.


En wat ben ik verwend met allemaal leuke cadeautjes! Wat ben ik toch een bofbibs!!

Graag wil ik meteen even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken, die mij het afgelopen jaar heeft gesteund. Vooral mijn partner en kinderen, die het mij mogelijk maken om dit te kunnen doen. Daarnaast natuurlijk alle klanten die het afgelopen jaar via mijn hun leuke Stampin' Up! spulletjes hebben gekocht en daar hopelijk heel veel plezier van hebben. Mijn SUper team, de Creatieve Harten,  waarbinnen veel warmte en vriendschap te vinden is. Het zijn stuk voor stuk lieve enthousiastelingen. Dank ook aan Michelle Last, mijn upline oftewel mijn Stampin' mams, die me bij staat met raad en daad als ik dat nodig heb. En als laatste wil ik ook graag mijn ouders bedanken, die zo trots zijn, dat mijn totaal niet creatieve moeder laatst op mijn workshop kwam kijken wat ik nu eigenlijk altijd aan het doen ben.


Als toetje kregen we op Centre Stage ook nog eens deze super gave tas. Hoe cool is die?!


Op tafel stond ook een geheime doos met spullen erin. Hiermee mochten we 3 make and takes maken gedurende de dag.


En dit zijn ze geworden...heb je meteen een sneakpeak van wat er in de nieuwe catalogus aankomt. En ik kan je verklappen...het is weer leuk, leuk, leuk!!

Natuurlijk werd er ook geswapt, maar hier maak ik even een apart blogpostje van straks.


En wat ben ik trots op mijn uppie Michelle Last, die maar liefst nr 3 van de hele Stampin' Up! wereld mocht worden. Wow, wat een prestatie! Ik ben SUper blij voor haar.



En natuurlijk was het ook weer met elkaar een klein feestje.
 Al met al is zo'n dag best intensief en het is jammer dat de tijd zo snel gaat, waardoor ik lang niet iedereen even heb kunnen spreken. Dat is wel wat jammer. Zo'n dag beleef ik voor mijn gevoel altijd voor de helft, maar die helft is al zo leuk, dat dat het weer helemaal goed maakt.



Op naar het volgende Stampin' Up! evenement in April 2017 - On Stage Live, waarbij demo's uit de hele wereld overvliegen naar Amsterdam. Dan maken we er nog een groter feestje van!


 Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: