"/""" Caro's Kaartjes: Ice, ice baby....Stampin' Up!® Cool Treats

Pagina's

13 maart 2017

Ice, ice baby....Stampin' Up!® Cool Treats

www.carooskaartjes.blogspot.com

Wat een heerlijk weertje afgelopen weekend!  En zo fijn, dat de Wateringse IJssalon weer open is. Onze favoriete stek, waar we in de lente en zomer regelmatig te vinden zijn voor een lekker chill momentje. Om te vieren dat ze weer open zijn heb ik een kaartje gemaakt.

De bovenste kaart heb ik min of meer nagemaakt uit de Stampin' Up!® lente/zomer catalogus.
Toen ik hiermee klaar was had ik behoefte aan een beetje meer rust. Mijn hoofd was een beetje chaotisch en vol met ideeën. Ik had even een rustigere tegenhanger nodig en toen heb ik het volgende kaartje gemaakt met de Cool Treats bundle van Stampin' Up!®

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik ben vooral gevallen voor de leuke kleurtjes van deze lijn van Stampin' Up!®, maar toen ik er eenmaal mee aan het werk was merkte ik, dat je wel hele leuke dingen kan maken met deze coole ijsjes stempels en stansen. Er zit ook een heel schattig ieniemini aardbeitje bij. Zo leuk!

Ook deze prachtige producten lijn, Cool Treats, is via Caro's kaartjes verkrijgbaar.
Mocht je een bestelling willen plaatsen, dan kun je jouw bestelwensen doormailen naar: carooskaartjes@hotmail.nl
Dan help ik je graag!

Vergeet niet, dat maart de laatste SALE-A-BRATION maand is! Dus mocht je nog gebruik willen maken van deze leukste actie van het jaar en gratis iets uit 1 van de Sale-A-Bration folders willen uitzoeken, vergeet dan niet te bestellen.

A.s. vrijdag gaat er ook weer een verzamelbestelling uit voor degene die mee willen liften.
Zorg dan dat jouw bestelling voor 17 maart a.s. 19.00 uur in mijn mailbox gearriveerd is.

Ik wens je een fijne week toe.

Tot Stempels!

Photobucket

Voor deze 2 kaartjes heb ik de volgende 
Stampin' Up!® producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

- Het is nog steeds SALE-A-BRATION! -
Wat betekent, dat je bij iedere €60 GRATIS 1 product
mag uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder
of uit de nieuwe Sale-A-Bration bijlage

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: