"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke plantjes - Stampin' Up!® Succulent Garden

Pagina's

3 maart 2017

Makkelijke plantjes - Stampin' Up!® Succulent Garden


www.carooskaartjes@hotmail.nl

Het is even wat stiller op mijn blog, want wij zijn even heerlijk aan het genieten van een weekje vakantie! Wij vermaken ons prima. Lekker even geen wekker en leuke dingen doen. Maar de vakantie is bijna om en dus is het tijd om weer wat in actie te komen.

Vandaag laat ik je graag de meest makkelijke plantjes ever zien! Ze zijn echt, vind je niet? Onze oma Toos was er SUper blij mee. 

Deze leuke plantjes zijn gemaakt met de succulent stansen van Stampin' Up!® Hiermee kun je deze gezellige plantjes snel en eenvoudig maken. Je kunt naar hartelust experimenteren en geweldige home decor creaties maken. Gegarandeerd freubelplezier!

Het is toch geweldig wat je tegenwoordig al niet van een papiertje kan maken...

Ook deze leuke Stampin' Up!® producten uit de Succulent Garden Suite (te vinden op pag. 20-21 in de Lente/zomer catalogus) zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan! Mail jouw bestelwensen naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik het graag voor je in orde. 

Dit weekend verzamel ik weer bestellingen. Wil je meebestellen? 
Ik heb de uiterste tijd om bestellingen in te zenden verlengd naar zaterdag 4 maart 19.00 uur.  Bestelwensen die voor dit tijdstip binnen zijn kunnen meeliften.

Shop je liever online? Dat kan ook! Klik dan onderaan deze blogpost op 1 van de productplaatjes en kom direct in de Stampin' Up! webwinkel terecht, waar je heerlijk kunt shoppen.

Morgen is er een leuke bloghop in lentethema te volgen via mijn blog. 
We hebben voor deze bloghop 3 speciale gasten ingevlogen. 
Kom je gezellig even bij ons buurten morgen?

Ik wens je alvast een fijn weekend!

Tot Stempels!

Photobucket


Voor dit project heb ik de volgende 
Stampin' Up!® producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

- Het is nog steeds SALE-A-BRATION! -
Wat betekent, dat je bij iedere €60 iets GRATIS
mag uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder
of uit de nieuwe Sale-A-Bration bijlage

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: