"/""" Caro's Kaartjes: Tijd om in te slaan! - Stampin' Up!® In colours 2015-2017

Pagina's

17 maart 2017

Tijd om in te slaan! - Stampin' Up!® In colours 2015-2017


De In Colour kleuren collectie van 2015-2017 is nog slechts tot en met eind mei verkrijgbaar. 
Dan gaan we afscheid nemen van mijn favoriete Mint Macaron en Watermelon wonder, maar ook het prachtige Tip Top Taupe en frisse Cucumber Crush. Persoonlijk had ik iets minder met Delightful Dijon, alhoewel dit toch ook een mooie warme kleur is en deze geweldig mooi combineert met grijs en zwart.



De ervaring leert, dat het op het laatst erg hard gaat en de producten in deze kleuren erg gewild zijn bij klanten. 

Het is nu de tijd om een voorraadje aan te leggen van producten uit deze kleurencollectie, voordat je straks misgrijpt en de producten in deze mooie kleurtjes uitverkocht zijn.

Heb jij inktpads in deze kleurtjes? Vergeet dan niet om genoeg navullingen te bestellen en karton om nog lang van deze kleuren te genieten. En misschien toch ook nog wat design papier en/of mooi lint om je creatie nog mooier te maken.

Zeker nu het nog SALE-A-Bration is, en je bij €60 ook nog eens een gratis product uit 1 van de Sale-A-Bration folders uitzoeken. (zie de folders in de zijbalk).

Hieronder heb ik alle Sale-A-Bration producten nog eens op een rijtje gezet voor je.

Vandaag, vrijdag 17 maart 2017, verzamel ik tot 19.00 uur bestellingen voor wie mee wil bestellen met de verzamelbestelling.

Wil je liever zelf een bestelling doen? Ook dat kan!

Stuur me gerust een mailtje met jouw bestelwensen en dan help ik je graag!

Door op het onderstaande plaatje te klikken kun je het product in de Online webshop beter bekijken en natuurlijk kun je het daar ook bestellen {betaling alleen mogelijk met creditcard}.

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: