"/""" Caro's Kaartjes: Afhalen nieuwe Stampin' Up! catalogus

Pagina's

10 mei 2017

Afhalen nieuwe Stampin' Up! catalogus



De nieuwe Stampin' Up! jaarcatalogus gaat per 1 juni a.s. in.
Daarom heb ik 2 catalogus afhaalsessies ingepland.
En om er een beetje een feestje van te maken kun je meteen aanschuiven bij een mini workshop en de nieuwe In Color Kleuren uitproberen. Normaal moet ik erg aan deze kleuren wennen, maar deze keer ben ik meteen enthousiast. Vooral de Lemon Lime Twist groene kleur is favoriet. Kom gezellig ontdekken welke nieuwe In Color kleur jouw favoriet wordt!

Je bent welkom op:
woensdag 17 mei a.s. van 10.00 – 12.00 uur
of
zaterdag 20 mei a.s. van 10.00 – 12.00 uur
Beide worden gehouden bij mij thuis in Wateringen.

Heb je het afgelopen half jaar nog bij mij besteld of doe je ter plaatse een bestelling van min. 30, dan is deze mini workshop en de catalogus voor jou gratis!

Ben je nog geen klant of heb je langer dan een half jaar geleden besteld, dan vraag ik een bijdrage van €3,50 voor de catalogus incl. mini workshop.

Deze mini workshop is zowel leuk voor beginners als gevorderden!
Laat even weten als je langs wilt komen, zodat ik weet hoeveel ik ongeveer voor moet bereiden. Email: carooskaartjes@hotmail.nl


Ik hoop jou ook te zien tijdens 1 van deze afhaalsessies!

Tot Stempels!




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: