"/""" Caro's Kaartjes: Nog 1 maandje wachten op de nieuwe Herfst/winter catalogus

Pagina's

3 augustus 2017

Nog 1 maandje wachten op de nieuwe Herfst/winter catalogus



www.carooskaartjes@hotmail.nl

Hoi hoi,

Op 1 september a.s. is het weer zover. Dan kom er een nieuwe Stampin' Up! herfst/winter catalogus uit.

Deze staat weer boordevol leuke ideetjes voor de leukste herfst/halloween en kerst creaties!

En als klapper op de vuurpijl komen er ook 2 nieuwe Nederlandse bundles in. Whahoo! Ja, je leest het goed...bundles! Eén stempelset met bijpassende pons en één stempelset met bijpassende stansen.

Ik kan niet wachten om met deze nieuwe Stampin' Up! producten aan de slag te kunnen gaan.

Vanaf nu kan ik deze producten alvast vooruitbestellen om leuke voorbeelden mee te maken. En dat ga ik dan ook zeker doen aankomend weekend. Dan bestel ik ook meteen nieuwe catalogi mee. Jawel, wij als demonstratrices kopen deze catalogi graag voor jullie in!

Wil je een exemplaar van dit leuke Stampin' Up! inspiratieboekje met daarin alle producten die vanaf 1 september a.s. tot en met begin januari te bestellen zijn thuis ontvangen? Laat het mij weten via: carooskaartjes@hotmail.nl. Dan kan ik genoeg catalogi bestellen.

www.carooskaartjes.blogspot.com


Begin jij ook graag nu al met het maken van je kerstkaarten? Dan is er goed nieuws. Als voorlopertje op wat komen gaat, heeft Stampin' Up!® al één bundle uit de nieuwe catalogus vrij gegeven. Vanaf nu is er een mooie kerstbundle verkrijgbaar, De Carols of Christmas. Hiermee kun je alvast starten met het maken van al jouw prachtige handgemaakte kerstkaarten.



Let even op de geweldige stansen bij deze bundle! Deze zijn heel divers. De borderrand, de bomen, het hertje en de sterrenhemel kun je ook zeker nog eens bij andere onderwerpen gebruiken dan kerst.

Brandy van Stampin' Up!® laat je in deze video alvast wat ideetjes zien wat je zoal met deze bundle kunt maken. Bovendien zie je meteen wat sneekpeaks van wat er zoal nog meer komen gaat. Denk hierbij aan design papier, lint en embellishments etc.



www.carooskaartjes.blogspot.com




Dit weekend doe ik een extra verzamelbestelling.
Wil je jouw favorieten van je Stampin' Up! wensenlijstje mee bestellen?
Stuur dan jouw bestelling voor 19.00 uur op zaterdagavond 5 augustus 2017 door naar:

carooskaartjes@hotmail.nl

Dan kan ik e.e.a. voor je in orde maken. Ik regel het graag voor je.

Tot slot nog 2 leuke voorbeeldkaartjes net weer even anders dan de voorbeelden uit het filmpje.




Tot Stempels!



Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: