"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - In the Spotlight - mooi oranje is niet lelijk...

Pagina's

13 augustus 2017

Scrap Sunday - In the Spotlight - mooi oranje is niet lelijk...



Vandaag combineer ik de Scrap Sunday met In the Spotlight van de Online Stampin' Party facebookgroep. 

www.carooskaartjes.blogspot.com

De uitdaging van In the Spotlight was deze keer om iets te maken met je minst favoriete kleur.
Na enig beraad met mezelf of dit paars of oranje was, heeft oranje toch gewonnen.

Daarom heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben gaan verzinnen hoe ik oranje toch leuker kan maken en met welke kleur ik dit zou kunnen combineren. Ik kwam uit bij zwart, want zwart kan altijd. Al vind ik zwart ook wel een moeilijke kleur om op kaarten te gebruiken. Een dubbele uitdaging dus.

Hierboven zie je het resultaat van mijn zoektocht om met deze kleuren een leuk kaartje te maken.
Ik heb een vlinder embossing folder gebruikt om het zwarte papier reliëf te geven. 

Verder heb ik het oranje op diverse plaatsen gebruikt om het geheel wat op te fleuren. Op de achtergrond heb ik met de Timeless textures stempels een ornaje grid gestempeld en daarop nog wat zwarte stipjes uit dezelfde stempelset.

Al met al heb ik toch best schik gehad met oranje. En het is natuurlijk ook echt een Hollandse kleur, die ook leuk met rood-wit-blauw te combineren is. Tsja, dat had ik misschien beter eerder kunnen bedenken...

Als je nog een paar minuutjes hebt, neem dan ook even een kijkje bij mijn lieve collegaatjes van Scrap Sunday:

Fijne zondag.

Tot Stempels!



1 opmerking:

Miriam zei

Wat een onwijs leuke kaart!
Mooie combi: oranje met zwart en wit. Stoer!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: