"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten Bloghop - Herfstsfeer

Pagina's

2 september 2017

Creatieve Harten Bloghop - Herfstsfeer



Het is weer tijd voor de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten. Deze keer wanen wij ons helemaal in herfstsferen en laten we jou graag leuke herfstcreaties of creaties gemaakt met producten uit de nieuwe Stampin' Up!® Herfst/winter catalogus zien.

Graag wil ik even onze hekkensluiter van vandaag in het zonnetje zetten. Onze Daniëlle maakt het namelijk mogelijk dat wij deze bloghops iedere maand kunnen doen. Zij is onze drijvende kracht op gebied van organisatie en bovendien is zij onze technische helpdesk. Dank je wel Daniëlle, dat je iedere maand weer voor ons klaar staat, zodat wij alle bloglezers kunnen bedienen met onze bloghop!

En dan ben je nu vast nieuwsgierig wat ik gemaakt heb, dus laten we snel gaan kijken.



www.carooskaartjes.blogspot.com



Gio is bijna jarig en ik wilde voor zijn juffen graag een leuk cadeautje maken als traktatie. Dit cadeautje heb ik in herfstsfeer gemaakt, zodat ik het ook meteen in deze bloghop kan laten zien.
Dat zijn 2 vliegen in 1 klap! 



www.carooskaartjes.blogpspot.com


Ik had verzonnen, dat ik een kleine wellness box wilde maken om aan de juf cadeau te doen. Een doosje met wat lekkers en een kaarsje voor een heerlijk relaxmomentje. 

Een poosje geleden was ik leuke theeverpakkingen tegen gekomen. Deze kon ik nu mooi gebruiken. Ik heb er samen met een chocolaatje en een theelichtje een leuk klein verwenpakketje van gemaakt. Hiermee kan de juf even een momentje voor zichzelf nemen. 

Lijkt het jou leuk om ook eens zo'n doosje te maken, dan heb ik hier een foto-werkbeschrijving van de basis voor je. Het versieren laat ik graag aan je eigen fantasie over.



FOTO WERKBESCHRIJVING WELLNESS BOX 


SNIJD EEN STUK KARTON OP 8,5 X 5,5INCH 
RIL DIT RONDOM OP 3/4 INCH


www.carooskaartjes.blogspot.com


www.carooskaartjes.blogspot.com


www.carooskaartjes.blogspot.com


www.carooskaartjes.blogspot.com
TIP: WANNEER JE DE DEKSEL VAN EEN DOOSJE
1 KLEIN STREEPJE VAN JE SNIJMACHINE
GROTER SNIJDT 2 ZIJDEN,
DAN PAST HET ALTIJD PRECIES MOOI OP JE DOOSJE! 



www.carooskaartjes.blogspot.com



www.carooskaartjes.blogspot.com



www.carooskaartjes.blogspot.com
JE KUNT VOOR ONDERSTE GEDEELTE OOK RECHTER GEDEELTE LEZEN M.B.T. HET DOOSJE HIERONDER


www.carooskaartjes.blogspot.com


Ik ben heerlijk de hele middag zoet geweest met het maken van dit projectje. Hopelijk vinden de juffen het net zo leuk om te krijgen als ik het vond om te maken.

De Stampin' Up!® producten, die ik voor dit project heb gebruikt staan onderaan deze blogpost afgebeeld. Alle producten zijn uiteraard ook verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. De eerst volgende verzamelbestelling is op 10 september a.s. Wil je meer weten over het bestellen van Stampin' Up! producten, kijk dan even onder het kopje bestellen.

Mocht je dit project gaan maken naar aanleiding van mijn werkbeschrijving,  dan zou ik het leuk vinden, als je mij jouw eindresultaat laat zien. Stuur me gerust een mailtje om jouw creatie even te showen of tag mij op Facebook.

Ik wens je nog heel veel plezier bij mijn leuke teamgenootjes. De volgende in rij is Jolan, zij wacht al met smapt op je. Ongetwijfeld heeft zij weer een SUper leuke creatie klaar staan, zoals we van haar gewend zijn. Druk dus snel op de volgende knop!

Jolan Meurs

Wie doen er allemaal mee met deze bloghop?


Heel fijn weekend en tot stempels!




Gebruikte Stampin' Up! producten

Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Op 10 september a.s. ga ik weer bestellen.
Wil je mee bestellen?
Stuur dan jouw bestelwensen 
voor 9 september 19.00 uur 

15 opmerkingen:

Leoni BG zei

Wat een leuk idee! Bedankt voor de tutorial Caro

kimmie zei

Wauw, dit is echt super leuk gedaan! En dat wood textures dsp.. love it!

Danielle Kassing - Stamp Along zei

Wat een geweldig idee! Dankjewel voor de prachtige werkbeschrijving!

Monique zei

Dat is een leuk idee zeg, die ga ik ook maken. Fijn dat je er gelijk een tutorial bij hebt gezet! De juffen zullen dit vast erg leuk vinden!

Ankie vd Polder zei

Wat een superleuk kadootje en fijn dat je de werkbeschrijving erbij gzet hebt. Groetjes en fijn weekend, Ankie

gerrie zei

Ik ben een fan van je blog en deze bloghop.Wat heb je een gaaf doosje gemaakt Caro, heel erg bedankt voor de werkbeschrijving.Ik zal je zeker mailen als ik het ook heb gemaakt.

Hillie zei

Wat een leuk doosje!! En super de werkbeschrijving erbij. Alvast een fijne verjaardag en een heel fijn weekend gewenst!

D. Bennenk zei

Prachtig project zeg! En de werkbeschrijving is super, ik ga 'm zeker case'n.
Liefs

Carola Creations zei

Heel leuk allemaal, duidelijk beschrijving van het doosje.

Rian zei

Leuk idee en dankjewel voor de maten en tutorial

bijsien.blogspot.nl zei

Mooi idee, super....

flowersbynight van Henrike Heikoop zei

In 1 woord: geweldig

Miranda zei

Wat een superleuk doosje!

Angélique zei

Je hebt er weer wat lekkers...uhhh... leuks van gemaakt :-)
Ik weet zeker dat de juf hier blij mee is!

kaneeltje zei

Ben je superleuke doosje aan het maken ! Er mist alleen 1 tussenschotmaat.....

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: