"/""" Caro's Kaartjes: Stamp Online Envelop cadeaukaart

Pagina's

6 oktober 2017

Stamp Online Envelop cadeaukaart

www.carooskaartjes.blogspot.com

Gisteravond heb ik samen met een aantal dames, die lekker thuis achter hun computer zaten, deze leuke cadeaukaart gemaakt. Het was zeg maar een Online workshop, genaamd Stamp-On-Line in de Facebookgroep Online Stampin' Party.

Stap voor stap gaf ik via de computer aanwijzingen door in een Facebook evenement, waarna de dames deze stappen thuis opvolgden. Zij wisten nog niet wat het ging worden en dat is dan altijd een beetje spannend, want doe je het wel goed? Maar meestal lukt dat prima met alle aanwijzingen.

Een aantal enthousiaste dames hebben de cadeaukaart helemaal afgekregen en anderen hebben gezellig meegelezen en gekletst (getypt).

Aan het einde heb ik een Prize Patrol gedaan en een aardigheidje verloot onder degene die het project af hadden en hiervan een foto hebben gedeeld. Meedoen is toch gezelliger als toekijken vind ik, dus dat moet worden beloond.

Hieronder zie je hoe mijn Envelop Cadeaukaart er aan de binnenkant uitziet.
Het leuke is, dat je deze kaart ook met Design Papier kunt maken en dan versieren.
Maar ik vond het leuk om alles te stempelen.

Deze Envelop Cadeaukaart is heel handig te gebruiken voor allerhande gelegenheden, zoals een verjaardag, kraamcadeautje, bruiloft, maar ook voor Sinterklaas of Kerst.

Zo wordt het geven van een cadeaukaart of geld veel minder saai en kom je echt met iets leuks aan.

Een aantal dames heeft al aangegeven, dat ze dit project zeker nog eens gaan maken. Dat is hartstikke leuk om te horen, want dan viel hij in de smaak volgens mij. Het is dan ook één van mijn eigen favoriete projecten, omdat je dit makkelijk maakt en je dit eigenlijk aan iedereen als een cadeautje kunt geven. Ik hou ervan, praktische projecten.


www.carooskaartjes.blogspot.com


www.carooskaartjes.blogspot.com


www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik hoop dat julllie mijn gestempelde versie leuk vinden en ik ben erg benieuwd naar de cadeaukaarten van degene die dit project nog gaan maken.



Op 2 november a.s. om 20.00 uur is er weer  een Stamp-On-Line. Deze wordt verzorgd door mijn gezellige collega Eveline. Wil je ook mee doen? Zet deze datum dan in je agenda!
Ben je nog geen lid van de Facebookgroep Online Stampin' Party? Wordt dan nu lid, zodat je in november gezellig mee kunt doen.


Vandaag ga ik weer aan de slag met bestellen. 
Wil jij Stampin' Up! producten aanschaffen en wil je mee bestellen? 
Dan ben je van harte welkom! 

Geef jouw bestelling voor vanavond 6 oktober 2017 19.00 uur 
Ik verzorg jouw bestelling graag!


Een hele fijne vrijdag gewenst allemaal.

Tot Stempels!


Voor bovenstaand project heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt:

Al deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Bestellen kan op 2 manieren:
In de webwinkel door op het plaatje te klikken (betaling met credit card)
of 
stuur een mailtje naar carooskaartjes@hotmail.nl
Ik help je graag!


1 opmerking:

kaneeltje zei

Ik vind hem geweldig en ga hem zeker een keer maken. Jammer dat ik jouw leuke stempels niet heb.....

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: