"/""" Caro's Kaartjes: Bird Banter - Van Harte

Pagina's

7 januari 2018

Bird Banter - Van Harte


www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo!

Maar ik was nog niet helemaal uitgespeeld met dit concept.

Ik zag namelijk nog zo'n leuk klein stempeltje in deze toch wel ernstig leuke stempelset. Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op sterretjes, vlindertjes, rondjes en ...hartjes! En jawel ik vond een lief klein hartje, daar moest ik ook nog iets mee maken.

Met dit stempeltje heb ik verder geborduurd op het idee waarmee ik was begonnen, namelijk regenboogkleuren.

De Stampin' Blend stiften lagen ook nog op mijn bureau. Dat kwam goed uit. Nu kon ik lekker doorgaan met kleuren.

En toen...ik had een regenboog aan hartjes gekleurd, maar er moest nog iets mee...hoe ga ik een tekst toevoegen? Daar viel mijn oog op een lief hartjes stansje in de Lots to Love Box framelits stansen set. Jaaa, leuk! Hierop heb ik de tekst Van Harte geembosst met wit embossing poeder en een tekst uit de nieuwe Nederlandse Stampin' Up!® stempelset Feesttaart.

Het hartje had ik uit een reststrookje zwart karton gestanst. Van het overgebleven deel besloot ik een bannertje van te maken, als extra versiering op mijn kaart. 

Soms is het heerlijk om mee te gaan in een creatieve flow en te zien wat voor verrassingen er op je pad komen. Toen ik begon aan deze kaart had ik nooit gedacht, dat ik er een bannertje op zou plakken met een touwtjes strikje erop. Zo zie je maar weer....soms kom je onderweg de leukste ideetjes tegen.

Vanavond, zondag 7 januari 2018 ga ik weer bestellen.
Mocht je jouw favoriete Stampin' Up!® producten uit de jaarcatalogus en/of uit de nieuwe Lente/Zomer catalogus mee willen bestellen, stuur me dan voor 19.00 uur jouw bestelling door via carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik het graag voor je in orde.

Wil je liever op een ander moment Stampin' Up!® producten bestellen, dan kan dat natuurlijk ook. Meer informatie over de bestelprocedure kun je {hier} lezen.

Bij iedere €60 aan Stampin' Up!® bestelling mag je een gratis Stampin' Up!® product uitkiezen uit de speciale Sale-A-Bration folder. Meer informatie over de Sale-A-Bration voordelen kun je {hier} lezen. 

Geniet nog even van deze mooie zonnige zondag! Dat ga ik ook doen. 

Tot Stempels!



Voor bovenstaande creaties heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt: 





De eerst volgende verzamelbestelling na vandaag is op:


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: