"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Bird Banter - A little birdie told me...

Pagina's

10 januari 2018

Stampin' Up!® Bird Banter - A little birdie told me...

www.carooskaartjes.blogspot.com

Al vanaf zaterdag staat de Bird Banter in het zonnetje op mijn blog. 
Als slotstuk van de serie over deze super leuke Stampin' Up!® stempelset ben ik aan de slag gegaan met de vogeltjes, want uiteindelijk spelen zij eigenlijk de hoofdrol. 

Hoewel ik moet bekennen, dat deze stempelset in eerste instantie niet helemaal bovenaan mijn verlanglijstje stond, kan ik jullie mededelen dat hij serieus met stip is gestegen. Dit komt vooral door de veelzijdigheid van de stempeltjes.

Helemaal verkocht was ik toen ik de tekst 'Obviously not an early bird' zag. Ik ben namelijk helemaal niet zo goed in het op tijd versturen van verjaardagskaarten. En nu heb ik een mooie oplossing!
Ik gebruik gewoon dat tekstje...

www.carooskaartjes.blogspot.com

En hoe vinden jullie de vogeltjes? Ik vind die kuif stiekem toch wel heel eigenwijs. 

Ik had nog een klein vierkant stukje papier over, dus ik besloot om zo'n vogeltje te stempelen om te zien of het wat werd. Tekst erbij en nog wat kleur en al snel was het eerste kaartje geboren.

Mmmm...toch wel erg leuk! Ik was benieuwd hoe die vogel er in andere kleurtjes uit zou zien, dus ik besloot om een doosje met kaartjes te maken. 

Nu had ik een kaartje gemaakt in de maat 3.5 x 3.5 inch en daar moest ik een doosje bij zoeken.

Zoek, zoek, zoek, en tot mijn grote verbazing had ik zelf het antwoord. Mijn best bekeken blogbericht allertijden (maar liefst 12457 keer bekeken sinds nov 2016 - wow!) bevat namelijk een beschrijving van een doosje waarin deze kaartjes passen. Hoe leuk is dat! Klik {hier} om naar deze snelle werkbeschrijving te gaan.

Ik besloot om dit doosje nog eens te maken, maar dan in vogeltjesstijl. Ik werd er zo blij van, dat ik wel de vogeltjesdans kon doen...niet dat ik dat deed, maar het had gekund... 

Uiteindelijk heb ik de kaartjes in 5 kleurtjes gemaakt; Dapper Denim blauw, Pink Pirouette roze,  Bermuda Bay groen/blauw, Daffodil Delight geel en Pool Party blauw (al vinden sommige mensen dit groen). De vogeltjes heb ik gekleurd met de Stampin' Blend alcohol stiften van Stampin' Up!®, maar hiervoor zou je ook een blenderpen en een inktpad kunnen gebruiken. Zelf krijg ik mooier resultaat met de Stampin' Blend stiften. 

Toen ik de kaartjes af had, bedacht ik me dat ik wel een envelopje moest hebben om deze kaartjes ook te kunne versturen. Persoonlijk mis ik het standaard Design Papier van Stampin' Up! in alle kleurfamilies en dan vooral die met de stipjes en streepjes patroontjes. Dit was altijd zo'n fijn standaard uitgangspunt. Gelukkig had ik nog wat oud papier liggen en hiervan besloot ik met het Envelope Punch Board bijpassende envelopjes te maken.

Hieronder zie je alle kaartjes van de buiten- en de binnenkant met de bijpassende envelopjes nog even op een rijtje:

www.carooskaartjes.blogspot.com
www.carooskaartjes.blogspot.com

www.carooskaartjes.blogspot.com
www.carooskaartjes.blogspot.com

www.carooskaartjes.blogspot.com
www.carooskaartjes.blogspot.com

www.carooskaartjes.blogspot.com
www.carooskaartjes.blogspot.com

www.carooskaartjes.blogspot.com
www.carooskaartjes.blogspot.com

Hopelijk vonden jullie mijn Bird Banter serie geslaagd. Ik heb er in ieder geval veel plezier aan beleefd, maar nu is het tijd om weer eens een andere leuke stempelset uit te gaan proberen.

Vanavond later op de avond doe ik weer mee met de Stamp to Share bloghop. Mocht je nog wakker zijn hoop ik dat je nog even een kijkje komt nemen.

Fijne woensdag.

Tot Stempels!




Bovenstaande creaties zijn gemaakt met de volgende Stampin' Up!® producten:



4 opmerkingen:

Monique zei

Geweldige kaartjes en doosje!
Groetjes

Wilma de Korte zei

Wat een gave kaartjes!
Zo zijn die vogeltjes toch wel erg leuk ;)

Connie zei

Hele leuke set Caro. Zocht je best bekeken blog naar het doosje voor senaten maar kon hem niet vinden....
zou je me een link kunnen sturen ?

Connie zei

Senaten moet natuurlijk “de maten” zijn 😩

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: