"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Feesttaart

Pagina's

12 februari 2018

Makkelijke Maandag - Feesttaart


www.carooskaartjes.blogspot.com

Vandaag in de Makkelijke Maandag een snel kaartje gemaakt met de stempelset Feesttaart.
Dit is een Stampin' Up!® stempelset met Nederlandse teksten.


Voor deze kaart heb ik de taart gestempel en uitgestanst met de bijpassende stans.
Daarna heb ik de taart gedeeltelijk ingekleurd met Stampin' Blends.

Om het geheel nog feestelijker te maken heb ik een leuke embossingfolder gebruikt, die perfect past bij deze set. Met nog een klein strookje glitter is het feestje helemaal compleet.

A.s. woensdagavond is er weer een Stamp to Share bloghop, waarbij deze stempelset ook weer in het zonnetje staat. Dan heb ik een totaal ander project voor je in petto met deze bundle.

Voor meer Makkelijke Maandag inspiratie kun je terecht bij de volgende leuke collega's: 
Tot Stempels!



Voor bovenstaande kaart heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:




Wil je Stampin' Up!® producten bestellen, dan kan dat!
Stuur gerust een mailtje naar: carooskaartjes@hotmail.nl
Ik help je graag!


3 opmerkingen:

Danielle zei

Prachtig kaartje. Heel stijlvol.

Monique zei

Heel mooi, deze set moet ik toch ook snel eens gebruiken!

Miriam zei

Wat een mooie kaart! Leuk om de scattered sequins embossing folder in actie te zien....
Hij is echt gaaf!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: