"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Magical Day

Pagina's

26 maart 2018

Makkelijke Maandag - Magical Day


Na al het droevige nieuws van gisteren, dacht ik laat ik vandaag de week even vrolijk beginnen!
De stempelset Magical Day lag al een poos te wachten om beïnkt te worden. Hoop tijd om hier eens mee aan de slag te gaan..

In deze stempelset zit een leuk stempeltje van een eenhoorn. En als ik aan een eenhoorn denk, dan denk ik regenboogkleuren. Daarom heb ik de manen van de eenhoorn in regenboogkleuren gekleurd.
De achtergrond heb ik met de Waterwash stempel gestempeld. Ik heb de stempel eerst beïnkt, waarna ik er met een sprayflesje wat water op heb gespoten en gestempeld. Deze methode met de waterwash stempel is heel fijn voor mensen die graag aquarel achtergrondjes willen maken, maar hier wat moeite mee hebben. De stempel kan je helpen om leuke effecten te bereiken.


Naast het kaartje heb ik ook rozetten gemaakt om cakejes mee te versieren. Ik had laatst bij de Plusmarkt leuke cakejes gevonden en die moesten gewoon gepimpt worden tot een leuke traktatie.
Ik heb rozetten gemaakt van Pool Party karton en hierop heb ik een wolkenrondje geplakt uit het speciale Myths & Magic design papier. Vervolgens heb ik deze leuke rozetten voorzien van een eenhoorn en heb ik ze in de cakejes geprikt als caketopper. Zo werd het een feestelijk geheel. 

Deze cakejes waren bestemd voor onze Kaarten en Scrapparade workshop van afgelopen zaterdag.
Maar ze zijn natuurlijk ook hardstikke leuk als traktatie bij een kinderfeestje!

De workshop was erg geslaagd. Hieronder zie je nog 2 compilatiefoto's. 
De workshopdames hebben hard gewerkt, maar er werd ook veel gelachen. 
Het was weer een gezellige dag, die zeker voor herhaling vatbaar is.
We zullen snel een nieuwe datum bekend maken...wordt vervolgd!




 Ik hoop dat ik de maandag een beetje leuker heb kunnen maken met dit berichtje.

Vergeet niet dat het nog slechts een paar dagen Sale A Bration is! Wil je nog van deze leuke actie profiteren, geef dan jouw bestelling door voor 31 maart a.s. via carooskaartjes@hotmail.nl
Ben je nog niet bekend met Sale A Bration? Klik dan {hier} en lees er meer over.

Wil je meer Makkelijke Maandag inspiratie neem dan even een kijkje bij mijn leuke collegaatjes:
Tot Stempels!




Voor bovenstaande creaties
 heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:
Simply Scored
[122334]
€ 36,00
2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.


Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €60 
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €120
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:






1 opmerking:

Miriam zei

Je hebt mijn maandag zéker een beetje leuker gemaakt!
En ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar je hebt een superleuke foto van me weten te maken.... gebeurt niet vaak. Kan je 'm me mailen?
Groetjes,
Miriam

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: