"/""" Caro's Kaartjes: Vrolijk pasen!

Pagina's

30 maart 2018

Vrolijk pasen!



Hallo!

Deze week even niet zoveel blogposts, want ik moest extra werken in verband met de vaccinatiemiddagen. Doordat ik de griep heb gehad liep ik wat achter met hetgeen ik gepland had in mijn hoofd, waaronder mijn paasideetje. 

Snel ging ik aan de slag om nog snel wat leuke attenties te maken.
Maar eerst heb ik in een half uurtje tijd wat snelle paaskaartjes gemaakt.
Ze zijn gemaakt met de stempelset A Good Day. Hieruit heb ik het lieve paashaasje gebruikt. 

Dit heb ik gecombineerd met de SALE A BRATION stempelset Eclectic Expressions. Deze is zoooo leuk!

De stempelset heeft leuke elementen om watercolor effecten te krijgen, maar ook leuke 'opvul' stempels zoals stipjes en streepjes en is leuk te gebruiken voor verjaardagskaarten of een dankjewelletje. Je kunt er eigenlijk alle kanten mee op. 

Hij is nog slechts 2 dagen gratis te krijgen bij een bestelling vanaf €60.


Het eind van Sale A Bration is in zicht. Nog maar 2 dagen kun je profiteren van deze leuke actie, waarbij je gratis stempelsets kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf €60! Dus heb je nog een Stampin' Up! verlanglijstje, dan is het handiger om nu nog even te bestellen, zodat je van deze actie kunt profiteren. Vanaf 1 april is het jammer de bammer, maar dan is dit feestje voorbij.


Na de kaartjes ben ik lekker door gegaan met fröbelen en ben ik begonnen met het inpakken van de chocolade haasjes die ik had gekocht. Natuurlijk wel fairtrade chocolade. Ik weet niet of jullie daarop letten, maar tegenwoordig kijk ik er wel naar, sinds ik een spreekbeurt over Tony Chocolonely heb gemaakt met onze Gio en meer te weten ben gekomen over hoe het eraan toe gaat in de chocoladewereld.

Anyway, deze haasjes moesten natuurlijk een leuke verpakking krijgen, maar het moest niet al te ingewikkeld zijn, want zoals gezegd liep ik wat achter de feiten aan te hollen en ik wilde er toch graag een heleboel maken.



Het werden er 50 in totaal! Maar gelukkig waren ze niet moeilijk om te maken.

SNELLE WERKBESCHRIJVING: 
Ik heb van een A4 stroken gesneden van 2.1/4 inch. 
Hiervoor heb ik de korte kant van het A4 gebruikt gebruikt, zodat ik iets kortere stroken had. 
Deze heb ik gerild op 2 cm en op 12 cm. 

Wanneer je dit omvouwt kun je een soort lucifermapje maken. 
Hierin heb ik mijn in een cellofaantje verpakte chocolaatje geniet. 
Het nietje zit verstopt onder de tekst Vrolijk Pasen. 
En zo kun je de flap onder het omgevouwen randje vastklemmen.


Ik heb de mapjes beplakt met een stukje vrolijk design papier.
De haasjes heb ik uitgeponsd met een 1" cirkel pons en daaronder heb ik een cirkel met een geschulpt randje geponst.

En weet je wat nu zo gek is? Ik heb helemaaaal niet in de gaten gehad, dat er maar liefst 2 van deze scalloped circle ponsen in de Lente/Zomercatalogus staan! Nou ja zeg, en ze zijn nog wel zo schattig met een veel kleiner schulprandje. Deze heb ik dan ook meteen besteld, want als pons-o-fiel kon ik dat natuurlijk niet laten. Deze moesten in de collectie worden opgenomen. Helaas heb ik ze nog niet binnen, dus hier heb ik even een ander ponsje gebruikt, wat ik nog had liggen. Ook leuk, maar die andere past eigenlijk net even beter. Het is in ieder geval goed nieuws voor mensen die net als ik, gek zijn op ponsen en hun collectie willen uitbreiden. Want dit zijn hele fijne modelletjes, die je lekker vaak kunt gebruiken.


Toen de mapjes eenmaal klaar waren, kon het inpakken beginnen. Dit nam ook nog wel even tijd in beslag. Alles in de envelop doen, adressen erop (deels met etiketten gelukkig) en dan plakken maar...Ik heb maar liefst meer dan 70 postzegels geplakt!

Deze haasjes zijn nu onderweg naar diverse mensen, waaronder de teamgenootjes die direct bij mij zijn aangesloten, wat gezellige mensen, die lid zijn van de Facebookgroep Echte Post is Zoveel Leuker, een aantal vriendinnen en wat mensen die ik niet zo vaak zie, maar wie ik toch graag eens iets wilde sturen. Een lekker gevarieerd gezelschap lieve mensen.

Helaas kan ik niet iedereen, die ik graag blij wilde maken met paaspost, iets sturen, want de tijd was op! En daarbij ben ik dan bang dat ik wel over de 200 enveloppen had moeten versturen. Dat zat er even niet in. Dus wellicht een volgende keer beter.

Voor de klanten, die de afgelopen periode bestellingen hebben geplaatst heb ik iets anders in petto, maar daar ben ik nog aan bezig. Dat is nog in the making zeg maar. Maar wat in het vat zit verzuurd niet zeggen ze. Ik ben druk bezig met een inhaalslagje en ik heb er lol in, maar het duurt langer dan ik had gehoopt, omdat ik nog steeds niet helemaal 100% beter ben van die griep. Ik ben nog vrij snel moe en het sluimert nog wat na. Maar gelukkig kan ik wel weer lekker creatief bezig zijn!

Lieve mensen, ook als je geen kaart of chocolaatje hebt ontvangen wil ik je heel graag een Vrolijk Pasen wensen. Take it easy en maak er iets moois van dit weekend! Dat ga ik ook zeker doen.

Tot Stempels!



Voor bovenstaande creaties
 heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:
1" Circle Punch
[119868]
€ 16,00




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkel nu knop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard

Bestel je voor minder dan €200? 
Vergeet dan niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.


Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €60 
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €120
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: