"/""" Caro's Kaartjes: Birthday Blossoms

Pagina's

8 april 2018

Birthday Blossoms



Hallo allemaal,

Een week of 2-3 geleden werd ik door een familielid van één van mijn klanten benaderd, met de vraag of ik een leuk cadeautje wilde maken. Natuurlijk wilde ik dat! Hartstikke leuk om te doen.

Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen, om er een cadeaubon van te maken, zodat deze mevrouw iets naar eigen keuze kon uitkiezen. Dan weten we zeker dat het een geslaagd cadeau is!

Snel ging ik aan de slag om een Tegoedbon leuk aan te kleden en dit is 'm geworden!
Hij is naar een idee van mijn collega Jenny Hall, die een leuke kaart had gemaakt in deze stijl.
Ik had het gevoel dat dit wel in goede aarde zou vallen bij mijn klant en dat bleek gelukkig ook het geval te zijn. Joehoe, missie geslaagd.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Birthday Blossoms en de bijpassende Pansy pons (bloempons). Wellicht heb je deze pons al en dan is deze stempelset echt een aanvulling om meer met je pons te kunnen doen.

Morgenavond om 21.00 uur komen de zogeheten Retired lijsten uit bij Stampin' Up!
Dan wordt bekend gemaakt, welke Stampin' Up!® producten mee overgaan naar de nieuwe jaarcatalogus en welke uit de collectie gaan.

Wanneer deze lijsten bekend zijn kan het super hard gaan en is het vaak zo dat producten binnen no time niet meer te bestellen zijn. Het is nog nu nog niet bekend wat er mee gaat en wat niet...

Maar wil je er zeker van zijn dat je nog een Pansy pons of deze leuke set wilt bemachtigen? 
Bestel deze dan nog snel! Anders heb je kans dat je straks naast het net vist.

Dit geldt ook voor alle Stampin' Up!® producten met de volgende kleuren:

Wil je nog navullingen, kaartkarton of andere producten in deze kleuren? 
Wacht dan niet en bestel ze nu nog! Straks is het op = op...
Een overzicht van deze producten kun je terugvinden door {HIER} te klikken.

Via de Winkel Nu knop in de linker zijbalk kun je 24/7 naar hartelust shoppen. Betaling is mogelijk met een credit card. Wanneer je voor minder dan €200 bestelt, vergeet dan niet om de HOST CODE te gebruiken (zie rechter zijbalk), dan kan ik je later een leuk bedankje sturen. Bestel je voor meer dan €200 vergeet dan niet om jouw Host Rewards in te wisselen. Hiervoor kun je gratis Stampin' Up! producten uitkiezen en mag je ook kiezen uit de zogeheten host stempelsets. 



Natuurlijk moest de cadeaubon ook gezellig worden ingepakt!
Hiervoor hebben we bij Stampin' Up! mooie cellofaan zakken, dus dat was zo gepiept.
Ook heb ik er nog wat leuke kleine attenties bijgedaan, zodat het ook echt een beetje een cadeautje is geworden.

Mijn klanten waren hier erg blij mee! 
Wil jij ook iemand verrassen met zo'n leuke cadeaubon?
Dat kan! Laat het mij 3 weken voordat je de bon nodig hebt weten via carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik hem graag voor je!

Tot Stempels!


Voor bovenstaande creatie heb ik de volgende 
Stampin' Up!® producten gebruikt:

Pansy Punch
[130698]
€ 19,50
Jet Black Stazon Ink Pad
Jet Black Stazon Ink Pad
[101406]
€ 11,00
Aqua Painters
[103954]
€ 21,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

In dit geval geldt: bestellingen vanaf €60 gratis verzendkosten.




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: