"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Wood Words

Pagina's

11 april 2018

Stampin' Up! Wood Words


www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Ik heb weer een leuk modelletje kaart gevonden, via mijn Oostenrijkse vriendin Barbara.
Dit moest ik natuurlijk wel uitproberen! 

Dat kwam goed uit, want de juf van Gio was vorige week jarig, dus ik ben er meteen mee aan de slag gegaan. Het was een gevalletje last minute nog even een snel kaartje maken, want ik kwam er om 21.30 uur 's avonds achter dat hij nog een kaart mee moest nemen voor de juf de volgende dag.
Om hem uit de brand te helpen heb ik een kaart gemaakt en heeft hij er iets op geschreven voor de juf. Zo had hij er in ieder geval toch zelf nog iets aan gedaan.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Het leuke aan dit model is dat er bovenop een uitschuifbaar tabje zit, waar je nog een boodschap op kwijt kunt.

Het houtpapier en het Berry Burst (rozerode) kaartkarton lag nog op mijn tafel, daarom heb ik deze combinatie gemaakt. Het moest immers snel en dan is het niet handig om een half uur over de kleur te gaan twijfelen. Heb jij dat ook weleens? Het gebeurt hier regelmatig!

Het leek me mooi om dit met de Wood Words set te combineren, want ook deze lag nog op mijn tafel, omdat ik wat cadeautjes had gemaakt voor teamleden die al 5 jaar bij Stampin' Up! zijn blijven plakken. 

Het is best leuk uitgepakt vind ik zelf en ik hoop dat de juf het ook een gezellig kaartje vond.

Ik wens je nog een hele fijne woensdag.

Tot Stempels




Voor deze kaart heb ik de volgende Stampin' Up!® materialen gebruikt:
Circle Tab Punch
[143754]
€ 22,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

In dit geval geldt: bestellingen vanaf €60 gratis verzendkosten.


3 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kaart Caroline.
Mooi modelletje.....ga ik onthouden!
Groetjes Diny

Ankie vd Polder zei

Hij is echt gaaf geworden en heeft mij weer op ideeën gebracht. Groetjes, Ankie

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat is die schattig

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: